Reklamacje
Procedura Reklamacji Towaru zakupionego w sklepie internetowym
-
Towar zakupiony w sklepie internetowym może być reklamowany jedynie w sklepie internetowym, w którym dokonano zakupu.
-
W celu zgłoszenia reklamacji prosimy o kontakt ze sklepem internetowym:
Angolo Prosta Spółka Aukcyjna ul. Białej Góry 19 05-082 Zielonki-Wieś
tel.: +48 789 770 950 e-mail: kontakt@angolo.pl
-
Odpowiedź na reklamację będzie udzielona w terminie 14 dni od daty zgłoszenia reklamacji.
-
Klient ma prawo do reklamacji tylko towaru niezgodnego z umową.
-
Towar jest wadliwy wówczas gdy:
a. Właściwości towaru nie odpowiadają Polskim Normom dotyczącym wyrobów odzieżowych i innych produktów,
b. Nie odpowiada podanemu przez producenta opisowi,
c. Nie nadaje się do celu określonego przez producenta, ma cechy zmniejszające jego wartość lub użyteczność,
d. Nie posiada właściwości określonych przez producenta.
-
Wszystkie reklamacje podlegają analizie przez Dział Kontroli Jakości producenta.
-
Sprzedawca nie jest osobą decyzyjną w zakresie rozstrzygania reklamacji. Rola sprzedawcy ogranicza się do przyjęcia i przesłania towaru do Działu Kontroli Jakości producenta.
-
W przypadku uznania reklamacji towar zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy. Jeżeli nie będzie to możliwe sprzedawca zwróci Klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w Sklepie towary do wyboru.
-
Przy drugiej reklamacji tego samego produktu, nawet na inną wadę, klient ma prawo żądać zwrotu gotówki.
-
Czas na złożenie reklamacji od daty zakupu to 2 lata, a od daty zauważenia wady 1 rok.
-
Koszt wysyłki pokrywa Kupujący. Przed nadaniem przesyłki prosimy o kontakt mailowy kontakt@angolo.pl
-
Prosimy skorzystać z formularza reklamacyjnego, który należy dołączyć do paczki.
Prawa klienta zgodnie z polskim prawem w przypadku reklamacji w sklepie internetowym:
-
Klient ma prawo do odstąpienia od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od otrzymania towaru, jeżeli produkt nie spełnia jego oczekiwań.
-
Klient ma prawo do naprawy towaru lub jego wymiany na nowy, jeśli towar jest wadliwy.
-
Klient ma prawo do obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy, jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie jest możliwa lub byłaby zbyt kosztowna.
-
Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w ciągu dwóch lat od daty zakupu.
-
W przypadku uznania reklamacji sprzedawca ma obowiązek zwrócić klientowi koszty przesyłki towaru do reklamacji.
-
Sprzedawca musi rozpatrzyć reklamację w ciągu 14 dni. Jeśli tego nie zrobi, reklamację uważa się za uznaną.
-
Klient ma prawo do pełnej informacji o procedurze reklamacyjnej oraz do wsparcia ze strony Rzecznika Praw Konsumenta w przypadku sporu z sprzedawcą.
Prosimy o dokładne zapoznanie się z powyższymi informacjami i w razie pytań kontakt z obsługą klienta.