Prawo do Zwrotów i Proces Zwrotów
Prawo do Zwrotów
Zgodnie z polskim prawem, konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa w ciągu 14 dni kalendarzowych bez podania przyczyny.
Prawo to przysługuje konsumentowi, gdy spełnione są następujące warunki:
- Produkt nie był używany.
- Produkt jest w oryginalnym opakowaniu.
- Produkt nie jest uszkodzony.
Nowa Preferowana Forma Zwrotu
Wprowadziliśmy nowy, uproszczony proces zwrotu, który pozwala na szybkie i wygodne dokonanie zwrotu bez potrzeby logowania się na konto klienta. Korzystając z naszego nowego systemu zwrotów, możesz w łatwy sposób zgłosić zwrot, wygenerować etykietę zwrotną, i śledzić jego status. Oto zalety tego rozwiązania:
- Szybsza realizacja zwrotu środków – cały proces jest zautomatyzowany.
- Łatwe generowanie etykiety zwrotnej – bez potrzeby kontaktu z obsługą klienta oraz wypełniania danych odbiorcy
- Bezpieczny i wygodny zwrot – minimalna ilość formalności.
Jak Skorzystać z Nowego Procesu Zwrotu?
Aby dokonać zwrotu za pośrednictwem naszego nowego systemu, wykonaj następujące kroki:
- Znajdź swoje zamówienie wpisując poniżej numer zamówienia, którego dotyczy zwrot oraz adres e-mail wskazany podczas składania zamówienia.
- Wybierz produkty do zwrotu i podaj opcjonalnie przyczynę zwrotu.
- Wybierz preferowanego przewoźnika i opłać etykietę zwrotną.
- Pobierz etykietę na stronie z podsumowaniem złożonego zamówienia (etykieta zostanie również wysłana na wskazany adres e-mail)
- Przygotuj paczkę do zwrotu (w celu uniknięcia problemu z nadaniem ze względu na gabaryty przesyłki, zaleca się pakowanie zwrotów w to samo opakowanie)
- Wyślij produkt za pomocą wybranego przewoźnika, nadając przesyłkę w dowolnym automacie lub poprzez zamówionego kuriera (opcja z zamówieniem kuriera jest obecnie niedostępna i zostania dodana wkrótce)
Alternatywny proces zwrotu z pominięciem naszego systemu zwrotów
Aby dokonać zwrotu z pominięciem naszego nowego systemu, wykonaj następujące kroki:
- Pobierz, wydrukuj i wypełnij Formularz zwrotu
- Dołącz formularz zwrotu do przesyłki.
- Wyślij produkt na nasz adres: ANGOLO.PL, ul. Białej Góry 19, 05-082 Zielonki-Wieś, tel. 789 770 950, e-mail: sklep@angolo.pl
Uwaga: potwierdzenie dokonania zakupu nie jest potrzebne, wystarczy wskazanie numeru zamówienia, którego dotyczy zwrot oraz adresu e-mail podanego do kontaktu w trakcie składania zamówienia.
Zwrot Środków
Po otrzymaniu i sprawdzeniu zwracanego produktu, zwrócimy Ci pieniądze w ciągu 14 dni kalendarzowych. Zwrot środków nastąpi przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użyto przy zakupie, chyba że uzgodniono inaczej.